Garantie

Bij Mooregreen staan wij voor onze producten, en wij doen daarom ook ons best het product in topconditie bij je thuis te bezorgen. Toch komt het helaas wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of tijdens gebruik er iets niet goed is met het product. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maand na constatering van het gebrek melding te maken bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op door te mailen naar: info@mooregreen.nl. Wij gaan dan ons uiterste best voor je doen!

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mooregreen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.